Nyttig glass!

Då jag åkte hem över jul hade jag keso och matlagningsyoghurt kvar i kylen som jag inte ville slänga. Jag blandade då ihop det med frysta hallon och lite vaniljpulver och satte in blandningen i frysen. Perfekt att äta nu efter träningen. Det är nästan som en glass. Ändå flyttade jag den från frysen till kylen igår kväll.

En paus i plugget med hallon-kesoblandningen


Dagen i mat och aktiviteter:
gröt av havregryn, rågflingor och kanel med lingonsylt, keso och mjölk
föreläsning + banan
linsfyllda paprikor toppade med fetaost och chokladmoussetårta till efterrätt
två timmars sömn
20 min plugg
punch out
banan
keso-hallonblandningen och hårdbröd med ost
plugg


Efter det att jag sovit glömde jag att äta... Var fortfarande äckligt mätt sedan moussetårtan så jag hade det inte ens i tanken. Lite dumt att inte äta innan träningen. Fast jag kan ändå inte ha gjort av med så mycket energi medan jag sov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }