Finsöndag

Idag har jag gjort tre goda ting. Smoothie, kräm och gymmat. Najs najs. Har gjort lite annat också som att se Tintin, tävttat, lagat mat och gjort 80-dagarsutmaningen men inget av det räknas med.
 
Hallon, banan, persika, nektariner, kiwi, några cashewnötter, en klick jordnötssmör,
kvarg och så keso på toppen. Supergod och ett bra mellanmål (+ några skivor kalkon) innan träningen.
 
 
På gymmet körde Micke och jag bröst och rygg. Pec deck, bänkpress, cable cross, någon slags rodd och ryggups. Sedan körde jag även lite rehab för min lösa axel och så stod vi 2 minuter i plankan. 
 
Jag tog dock inte alla dessa vikter i bänkpressen, körde på 50 kg.
 
Måste tyvärr träna ganska lätt eftersom min kropp säger emot hela tiden. Axlarna hoppar lite och gör ibland lite ont och påverkar både på bröst- och axelträningen. Min biceps säger ibland stopp och belägg då vi tränar just biceps och knäna brukar mest säga emot dagen efter ett benpass. Blir så himla less på skruttkroppen min. 
 
Nu ikväll har jag gjort rabarber- och äppelkräm. Helt utan socker och annat tjafs. Det blev kanske i suraste laget men jag åt den med kvarg som neutraliserade bra. 
Ihopkokade äpplen, rabarber, en liten skvätt vatten och vaniljpulver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }