Inställd träning, oh no!

Dagens planerade gympass blev inställt. Efter jobbet var jag så trött att jag somnade och då jag sedan piggnat till lite tyckte Micke det var för sent. Typiskt.
 
Förra passet körde vi ben och mage. Micke tog i så att han fick spruckna blodkärl (eller vad kan det annars vara?) på axlarna. Ser ut som att han haft en adidaströja och pressat ränderna mot axlarna... Men så är icke fallet. 
 
 
 
Knasigt. Själv fick jag bara lite träningsvärk i framsida lår och mage
 
Hoppas på ett gympass imorgon istället! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Skivstång över axlarna kan det vara :)

Svar: Nej, inte ens det.. Vi körde typ benböj i en maskin med "kuddar" på axlarna. Båda körde på 130 kg tror jag, så det var ju ändå ganska lätt för Micke. Och jag fick inga märken. Det måste dock vara från den övningen. Omtålig pojke det där...
Moa

2012-07-07 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }