Brasiliansk Jiu-jitsu

Idag har jag varit trötta tjejen. Var vaken till drygt 03 inatt och gick upp vid 08. Fick in ett pluggflow och då kändes det ju dumt att avbryta. Brukar ju ganska ofta sova middag på dagarna, men inte ens det har jag gjort idag. Tröttelitröttrött.

Däremot så har jag tränat! Hej och hå, första gången på drygt en månad. OCH MITT FÖRSTA BJJ-PASS NÅGONSIN! Tog det väldigt lugnt och övade bara tekniker. Kroppen höll ganska bra hela vägen, men hjärnan hann dega ihop.

Men härligt att äntligen komma igång! Imorgon blir det vilodag för att sen träna BJJ igen på torsdag. 

Tröttaste tjejen som äter allbran som om det vore godis.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja usch!! Tentaångest!

2012-03-21 @ 14:42:35
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }