Eftertentanbak

Efter tentan igår hade Theres och jag bakdag. Vi började med pizza som blev hur god som helst trots att den hade en bas av krossade tomater. Jag kör ju annars alltid på pesto, men då blir man ganska begränsad med vad man kan ha på.

Pizza med lök, champinjoner, saltade jordnötter, banan, squash, fetaost och curry


Vi fortsatte sedan bakandet med barnkalasfika. Mumsmums och chokladbollar. Chokladbollarna är lite Delicatoinspirerade och världens kalorifettbomber. Jag åt ändå inte så värst mycket av fikat men ändå blev jag lite illamående och magen mådde inte särskilt bra.

För några år sedan hade jag kunnat äta hur mycket som helst utan att känna av något. Jag förstår inte vad som hänt... Har jag tappat megasvullartakterna mina?


Ja, nu är i alla fall frysen mer än full. Jag tar upp 3/4 av frysen som jag egentligen ska dela lika med min granne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }