Cardio + gym

Innan dagens träning var jag sjukt glad och pepp på passet vi skulle köra och invingningen av mina nya shorts från Nike. Jag är ju annars frälst på Adidas, men nu börjar jag mer och mer gå in på Nike också. Även dagens träningslinne är från Nike.



Det blev ett bra pass som inleddes med 60 minuter Cardiotraining. Alltså inte egen cardio utan cardio som gruppass. Det är typ cirkelträning kan man säga... Så man kan helt lägga det på sin egen nivå. Sjukt bra och effektivt. Perfekt med en timma också.

Min träningskompis och jag gick sen vidare till gymmet för att mosa benen lite till. Körde även lite mage och rumpa.


Efter träningen var jag lika glad men också för att jag just spontanbokade en resa till Bryssel. Spännande.


Tänk när bena mina får lite färg, det hade sett lite bättre ut då. Förmodligen kommer det inte hända eftersom jag ska tillbringa största delen av sommaren inne på Konsum. Sen vill jag inte få hudcancer heller, jag har stor respekt för solen alltså.

Skulle även vara bra om jag städade mitt rum så jag kunde vinkla kameran åt andra hållet så hela jag syns... Men det får bli morgondagens projekt tillsammans med plugg, träning och ett besök på ICA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }