Jag som trodde jag skulle se ut som Hulken

Igår tränade jag rygg med en annan klasskompis än den vanliga. Den där vanliga har åkt hem så jag får liksom klara mig själv nu. I och för sig var jag ju ändå inte själv, men ändå...

<div><em><br /></em></div>
Idag tänkte jag ta en morgonpromenad men jag sussade istället. Tänkte gå på bodybalance kl 17, men nu har ju IKSU börjat med sitt sommarschema så det är mycket färre pass och inte på samma tider som mitt huvud är inställt på. Så vi får se vad jag hittar på. I värsta fall blir det en promenad eller hemmaträning.


Efter gårdagens ryggpass tänkte jag ta en bild på ryggen i spänt läge, men jag tror jag glömde spänna den... Det ser i alla fall ut så. Hmm.

Censurerade bilden lite fult i Paintbrush för att få undan lite stök jag har på golvet. Och då jag ändå höll på svärtade jag även väggen, där jag faktiskt inte har stökat ner, och vips så såg det ut som en flagga. Bara färga om det svarta till blått så har vi en kandidat till Sverigeflagga om den någon gång ska bytas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }