Efter en lat svulldag är jag nu sjukt träningssugen!

Idag har jag fikat, sovit och bara gjort ingenting. NOLL TRÄNING! Käner att jag behöver lite träningsinpiration så jag googlade lite och satte ihop ett kollage i Remby.

Anna-Maria Lacatus, Nathanelle, Susanna Kallur, Shawn Johnson och någon som jag inte vet.

Upplägget av sommarträningen håller jag på att knepa ihop nu... Är sjukt pepp! Det är tur att jag har någon att gymma med för annars skulle det inte bli av. Ska försöka köra ganska hårt och vara ganska strikt med maten.

Tänkte ju att denna termin skulle bli en bra träningsperiod, men icke. Var sjuk hur länge som helst och sedan i påskas har jag haft problem med ryggen och så hade jag ju ont i axeln i några veckor. Jag tränade ju ryggen igår och det kändes hur bra som helst men idag har jag ont igen... Suck. Den blir alltså värre av träning. Axeln känns bra (kände dock av andra axlen igår men på ett annat sätt) men kör fortfarande med lätta vikter där.

Hoppas nu innerligt att jag får vara frisk och hel hela sommaren!


Kommentarer
Postat av: Malin

oh, men nu när du säger det så såg ju jag att jag också ha det där! :) fast det verkar bara vara gratis en viss tid..

2012-05-31 @ 13:21:19
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }