Matvariation

I söndags åt jag en, för att vara jag, ovanlig frukost. Skippade gröten eftersom jag hade ätit gröt till både frukost och middag två dagar tidigare och kände att det fick vara nog för ett dygn. 


Två små mosade KRAV-bananer blandade med keso, kvarg och kanel. Två KRAV-hårdbröd med brieost
och ett stort glas med grönt te. 


Ikväll kom jag inte hem från skolan förrän efter kl 19 och då var jag inte speciellt hungrig (hade tryckt i mig frukt, choklad och en chokladmuffin för motivationens skull) men kände ändå att jag var tvungen äta något och då är ju stekta ägg den perfekta lösningen. 

Två KRAV-bröd med två stekta KRAV-ägg med riven ost och curry. Till det några KRAV-tomater. 
 
 
Ni måste bara testa äta stekta ägg med curry. Sjukt gott! Luktar så härligt också. Fast jag har aldrig testat med curry utan ost så släng på lite ost också. Det blir så där lagomt flottigt... Och så ska ju gulan bli sådär seg och mysig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }