Bästa som fiiiinns!

Nya träningstights har kommit hem till mig! Så fina och så sköna. Träningstights är utan tvekan det bästa klädesplagget i min garderob. 
 
 
 
Hade gärna gått omkring i tights och träningströja/t-shirt/linne för jämnan. Lätt skönaste. Dessutom mycket smidigare med tights än störa pösiga mjukisbrallor som glider ner i midjan och fladdrar kring benen. 
 
Grejen med de här tightsen är att de är väldigt tighta över mina vader. Skulle nog suttit bättre med en storlek större för det känns som om jag har stödstrumpor på mig. Men å andra sidan så är väl stödstrumpor bara bra?
 
Nya träningskläder gör mig alltid så himla träningssugen. Så nu ska jag ut på dagens andra promenad och sedan blir det lite styrka. Naaajs! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke G

Nice Ass måste jag bara säga.. ;D

2012-10-25 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }