TräNing

Tisdagen fortsatte att dundra på! Grupparbete i skolan och sedan som planerat på IKSU med intervaller och ben. Benen är helt mosiga och imorgon ska vi ut och gå i skogen för att ta jordprover. Kommer förmodligen bli jobbigt, men ändå skönt eftersom vi har en vilodag då. Förhoppningsvis blir det dock en powerwalk på kvällen... Aktiv vila! 
 
Idag blev det:
benpress
benspark och liggande bencurl (superset)
utfallsgång fram- och baklänges
stående vadpress
 
Skulle egentligen ha kört knäböj också, men min kamrat hade ont i knät och jag var ändå helt slut. Avslutade dock det hela med hur många olika varianter av kissande huden som helst. Kissande hunden är nämligen veckans utmaning. 
 
 
Fastän jag har ätit frukost, lunch, mellanmål, mellanmål och middag är jag hungrig nu igen. Passar bra att jag ändå ska ut i köket och laga mat så jag har matlådor några dagar framöver. Kanske slinker det ner en middag nummer 2? 
 
Ska bara duscha först. Tror mina korridorsgrannar börjar bli less på att jag lagar mat/äter svettig direkt efter träning... Men är man hungrig så är man, känns onödigt att vänta liksom. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }