Att 4 minuter kan vara så jobbigt...

Alltså, min kondition är under all kritik. Idag efter armpasset ställde jag in löpbandet på maximal lutning och spurtade 20 sekunder, hoppade av och vilade 10 sekunder. Gjorde det åtta gånger men innan sista spurten fuskade jag och vilade 20 sekunder. 

Jag insåg där på bandet att om jag inte vilar lite extra kommer inte småbena hinna med och jag kommer hamna längst ner på bandet, ramla framstupa, landa på mage och glida av bandet. Inget jag ville skulle hända. 

Var helt död efteråt. Det kändes som om jag druckit blod, halsen gjorde ont och jag flåsade extremt länge efteråt. 

 
Nu, en timma senare, känner jag fortfarande av de där 4 minuterna jag höll igång. Helt galet. Halsen och lungorna är fortfarande inte återställda... Suck.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }