Dagens mat i lådor

Idag har jag nästan bara matlådor i väskan känns det som... Men så går det då man åker hemifrån drygt 7 och kommer hem vid 21.30. 

 
Matlåda nummer 1, som är frukost nummer 2, är fylld med fruktsallad (äpple, apelsin, kiwi, mango och hallon) och en liten klick kvarg. Shakern med proteinpulvret hivar jag också i mig då. 
Matlåda nummer 2 är fylld med grönsaksgratäng och två stekta ägg som jag ska äta till lunch. 
Matlåda nummer 3 innehåller världens godaste gryta med linser, kikärtor, kycklingkorv, koksmjölk, ingefära, grön curry och så vidare. 
 
Småburkarna innehåller grönsaker till lunchen och middagen. 
 
I vanliga fall äter jag inte fruktsallad till frukost, men jag har sa fasligt mycket frukt hemma som behöver ätas upp. Åker hem i helgen nämligen... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }