NYTT PB!

Skrev ju imorse att jag hade ett nytt PB på gång och jajjemänsan! Personbästa i bänkpress idag! Woop woop! Har legat under 60 kilosgränsen sedan jag började gymma förra sommaren/hösten. Och idag gick stången upp hur lätt som helst. 

Testade även 62,5 kg och även det gick hur bra som helst. Nästa mål blir 65 kg. Känns som om jag kommit över den där tröskeln nu. Det har nog mer varit en psykisk spärr än fysisk. Stööört skönt i alla fall! 

 
Nu ska jag iväg på pilates! Tentaladdar med träning... 
 
 
Update. 
Pilates cirkel som jag skulle gå på var tyvärr fullbokat så jag hamnade på step kondition istället. Var inte alls förberedd på ett konditionspass. Grymt jobbigt i alla fall, kanske inte för flåset utan blev som bara segtrött i kroppen och hade det jobbigt med att hålla upp armarna. Men kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }