Woop woop! Energin är på topp!

Idag har varit värsta grymma dagen så här långt! Började med 30 minuters promenad innan frukost. Satt sedan i skolan med ett grupparbete 9-11. Efter det gick jag hem för lunch och ombyte till träningskläder för ett bröst- och bicepspass med brorsan och Theres. Kände mig grymt laddad för bänkpress idag, men tyvärr var det så mycket folk på IKSU så det var kö till bänkarna och sådant orkar jag inte med. Ändå blev det ett väldigt bra pass, trots saknaden av bänkpressen. Mina bröstmuskler dog och mina triceps fick världens pump. 
 
Började värma upp rotatorcuffen och gjorde sedan två set med dips (21+15).
Lutande hantelpress i maskin
Lutande hantelpress
Två flyesövningar i cablecross
Pec dec flyes
Triset med tre olika tricepspressar i cable 

Efter passet tog jag en proteinshake och sedan körde jag igång ett benpass med en annan klasskompis. Ska egentligen köra ben imorgon, men ingen annan vill/kan då och jag hatar att gymma själv så det här var bästa lösningen. 
 
Knäböj
Benspark
Lårcurl
Vadpress
+magövningar som liten slutbonus
 
(Stod också i fritt handstående mellan vissa övningar. Har börjat med det varje pass sedan påsk och märker redan en klar förbättring)
 
 
Dagens pass blev 2 timmar och 45 minuter långt. Gryyymt härligt! Känner mig så himla nöjd i kroppen nu. Kanske berodde alla ork på mina färglada nya tights! (Adidas så klart!)



Har precis kastat i mig mat och nu blir det plugg innan jag ska promenera till gympan där jag ska vara tränare. Aktiv dag idag = Moa är asglad! 
 
Jo men just det, eftersom jag gjorde bort morgondagens benpass idag borde jag egentligen vila imorgon. Meeen, jag går nog till IKSU på morgonen och kör lite rehabstyrka i alla fall. Lägger nog till någon övning på mina icke-existerande baksida lår också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }