Skoförvirring

Öppnade träningsväskan på IKSU och upptäcker att jag tagit med mig två olika högerskor. Lyckat. Tur det var bröst och triceps som funkar att köra i strumpor. 

 
Passet var ganska bra må jag säga. Körde på 55 kg i bänk och det kändes kontrollerat och bra, även om jag skulle önska att det hade varit lättare. 
 
Blev ett extra set på många övningar bara för att jag inte kände att jag hade tagit ut mig helt. Måste bli bättre på det. Jag har i och för sig blivit mycket bättre än för bara ett halvår sedan, men fortfarande finns det mer att ge. 
 
Avslutade det hela med dips som en liten bonusövning då vi egentligen var klara. Kändes grymt skönt för jag gjorde fler än planerat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }