Snabbaste "äppelpajen"

Ifall det finns halvtaskiga äpplen hemma eller om man är småhungrig eller om man vill ha ett gott mellanmål eller om man vill äta en nyttig efterrätt eller om man bara är sugen på äpplen - då har jag det perfekta tipset! 

Tärna äpplen, ös på med kanel och micra tills äppelbitarna börja mjukna. Strö över lite havregryn, ringla honung och in en stund till i micron. Toppa sedan med kokosflingor och solrosfrön. Ät med kvarg och/eller keso och blanda gärna i vaniljpulver

Jag är ingen sådan där som måste äta något sött så för mig passar det här alldels utmärkt.
Bara det är mat är jag glad! 
 

Ett extratips är att inte äta två stora äpplen själv precis innan läggdags som jag gjorde i torsdags... Speciellt om man inte ens är hungrig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }