Då inte tiden finns på kvällen finns det alltid luckor att skapa på morgonen

 
Klockan 7 var jag på gymmet med brorsan där vi körde rygg och biceps. Skönt att träna så tidigt för man kunde verkligen välja och vraka bland grejerna. Jag hatar då jag måste lägga om passet jag har färdigt i huvudet på grund av att det jag ska använda är upptaget. 
 
Ja, och chinsen går väl sådär. Hade tänkt att bli bra i det nämligen. Eller i alla fall bättre. Just nu är de väldigt fula. Nästan gång blir det att köra framför spegeln eftersom jag drar mig upp snett åt höger. Ifall jag kör framför en spegel kan jag ju försöka hålla koll på mig själv åt åt vilket håll jag åker. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }