Vattenträning

Gymmade med brorsan på förmiddagen och det gick riktigt bra och var roligt. Det blev ett litet blandpass med bland annat chins och dips som gick mycket bättre än vad det brukar. Kul kul! Bicepscurls gjorde vi också och det kändes sådär riktigt härligt så det brände i musklerna. 

Slängde ihop en smoothie då jag kom hem. Inte så jättegod, men den kändes bra och nyttig. 


Hallon, kvarg, ekologisk tahini, ekologiskt hampaprotein, bladspenat och ingefärspulver. Efter bilden tagits tillsatte jag en ekologisk kiwi och även ekomjölk eftersom den blev så himla tjock i konsistensen. 



Jag har börjat tvinga i mig mycket mer vatten än vad jag drack förut. I vanliga fall hade jag förmodligen inte ens tagit ett vattenglas och ifall jag hade gjort det hade jag hällt ut halva glaset till blommorna. Idag åkte allt ner i magen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }