På G!

Alltså, förra veckan var värsta drömveckan ur träningssynpunkt! 
 
Måndag: bröst och triceps
Tisdag: cardio (ett IKSU-pass)
Onsdag: rygg och biceps
Torsdag: axlar och mage
Fredag: indoor walking och CXWORX (IKSU-pass)
Lördag: blandat gympass
Söndag: ben + lite gympastyrka med mina gymnaster
 
Jag har dessutom ätit hyfsat bra. Eller jag har ätit vad jag tycker är bra mat och lite mindre än vanligt, vet inte om det är bra för kroppen eller ej. Har förmodligen legat på kaloriunderskott varenda dag. Jag får väl testa och se hur jag reagerar. 
 
Dessutom har jag försökt skippa cykeln och börjat använda benen till att gå med. Har gått till skolan nästan varje dag, har gått till Ålidhem och har gått till gympan. Känns hur bra som helst! 
 
Min plan är denna: 
 

Vore ju schysst...

Idag blir det dock en vilodag. Ska gå fram och tillbaka till skolan (vilket bara tar cirka 10 min enkel väg) och så har jag och en vän bästämt oss för att ta en rask promenad mitt i tentaplugget. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }