Gröt ska det vara!

Nu är det mer regel än undantag att jag är ensam på gymmet på morgonpassen. Men jag gillar det! Då kan jag styra musiken hur jag vill. Idag spelade jag favoritlåten fyra gånger.
 
Men något jag blir så sjukt irriterad på är folk som inte städar efter sig. Kul att komma till en skivstång med vikter på redan? Nej.
Suck. 

 

Men jag var ändå glad. Till att börja med i alla fall... Efter cirka 20 set började jag må dåligt. Blev mer yr än vanligt då jag kravlade mig ut ur benpressen och där ett tag fick jag stå och hänga över bensparken för att jag mådde illa. Förmodligen var det all onyttig mat jag åt igår kväll. Eller mat åt jag ju inte ens... Naturgodis, glass i stora lass och muffins. 

 
Har fixat mig en naturlig skivstångskudde. Hur bra som helst ju. Bara spänna trapsen så gör det inte alls ont av stången. Tror jag fick ihop 36 set totalt. Kan ha varit fler, men jag tappade räkningen där under illamåendet. 
 
 
Pass nummer 2 blev till och med bättre än planerat då jag även körde intervaller på bandet. Superbra! Nu har jag precis hivat i mig en grötportion. Eller rättare sagt: 1 dl havregryn, 0,5 dl rågflingor, linfrön, salt, kanel, vatten, 1 dl äggvita, ca 3 dl mjölk och ca 250 g keso. 
 
 
Mätt och belåten! Mycket mer belåten än efter skitsaker som glass. Uuusch! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }