Hej morgonträning!

Igår körde jag ett benpass på morgonen med 33 set om jag kommer ihåg rätt. 

5 set utfall i smithen
3 set kissandehundenbakåtsparkar i smithen
4 set raka marklyft
5 set benböj
5 set benpress
5 set lårcurl
3 set benspark
3 set tåhävningar

Och då tyckte jag ändå inte att jag hann med allt. Hade velat köra en till rumpövning, två set till i bensparken och minst en övning till för baksidan. Blir att stiga upp ännu tidigare innan nästa benpass.... 





Efter jobbet blev det bröst och axlar. Det var någon vecka sedan jag körde det sist, så ingen maxning i bänkpressen den här gången. 
 
Nu är det dags för ryggen att få det tungt... Woop woop! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }