Mörkerträning

Då jag kom till gymmet på morgonen var nästan hela lokalen släkt. Det har aldrig hänt förr och det tog säkert fem minuter tills jag hittade alla lysknappar. Fem dyrbara minuter av min träningstid! Haha, nä så besatt är jag inte... Jag hade gott om tid och hann dessutom springa mina intervaller. 

 
Så här kan det se ut då jag tränar:  
 
Körde hyfsat lätt för jag ska inte orka så där många repetitioner egentligen. 
 
Större delen av passet tränade jag i tröja eftersom det var så fruktansvärt kallt ute och så hade jag lite dålig blodcirkulation i händerna i början av passet. Dessutom är det grymt skönt att vara ordentligt varm under bröst- och axelpasset annars kan jag lätt få lite ont i axlarna. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }