Onda händer ställer till det

Imorse stod rygg på schemat. Det är det tråkigaste, jobbigaste och det mest omotiverande passet just nu. Till stor del beror det på att mina händer ger upp innan ryggen och då är det ju inge roligt. 

Det är ju ryggen jag vill träna. Måste lösa problemet på något sätt... Mina valkar i händerna har blivit så djupa att de gör riktigt ont när jag kör chins, latsdrag och olika typer av rodd. Helt hopplöst på ryggpassen alltså. 

 
 
 
 
Men var ändå sjukt nöjd efter träningen. Bara att bita ihop och köra! 
Vet dock inte vad som hände med mobilkameran. Det måste ha varit väldigt konstigt ljus i omklädningsrummet för jag har inte justerat bilden något i efterhand. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }