Korta intervaller är grejen

 
Ja, det där var liksom min melodi förr... Och är ganska mycket fortfarande. Men den här veckan har jag varit upp på rullbandet tre gånger. Tre gånger på fyra dagar! Oh my god Moa! 

Då jag väl är på bandet är jag där i max 6 minuter. 1 minut uppvärmingsgång inklusive att fixa till lutningen och hastigheten. Sedan kör jag 8 gånger då jag springer 20 sekunder och sedan hoppar jag av bandet och står och vilar i 10. Om jag orkar och inte faller av så går jag sedan cirka 1 minut för att varva ner lite. 

Jag har lättare att motivera mig då jag vet att det är över då rullbandstidräkningen tickar in på 4,50 och att det endast är 4 minuter som jag behöver köra hårt och hålla fokus. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }