Svullo is back!


Ja, det är så sant så... Sista veckan och speciellt sista dagarna har jag tryckt onyttigheter. Eftersom jag kände att jag ätit så dåligt på grund av att det har varit så konstiga oregelbundna mattider och festligheter etc kände jag att jag kör en nystart på min vanliga kost på måndag. Och då blir det nolltolerans mot onyttigheter. 
 


Jag är en sådan där svart- eller vittmäniska. Det är antingen eller som gäller. 
 
Så nu innan det blir måndag har jag fått för mig att jag ska överäta slisksaker så att jag liksom börjar må illa och inte vill ha mer. Bra strategi? Njä, inte det minsta. 
 
Men nu när jag fått för mig det går jag in på affärer och känner mig tvungen att handla något onyttigt. Haha. Ofta jag köper Daim och Co-Co ens? Och B&J? 
 

På bilden saknas dessutom en godispåse som jag köpte idag. Den var inte stor, bara 9 godisar, men ändå. Det saknas också kladdkakemuffins som jag bakade och åt upp igår. 
 
 
Alltså herregud. Jag tycker inte ens det är särskilt gott ju. Salmiakkiglassen var ändå en god glass, men då jag satt och åt den idag drömde jag mig bort till kvarg med vaniljpulver och hallon... Hahaa! 


Kvarg, keso, frukt och bär. Ja, det är då det godaste! Jag borde alltså klara mig hur bra som helst från slisksakerna egentligen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }