Oväntat

Ingen jag känner skulle nog gissa att det här är min middag: 
 
För det första: kött! Vad hände där? Jo, det var så att de hade entrecote på extrapris eftersom förbrukningsdagen höll på att passera. 
 
För det andra: isbergsallad! Meningslösa blad som jag aldrig köper men som kylskåpsgrannen hade lämnat till mig. Riktigt gott faktiskt! 
 
Pastan däremot känns mer som jag. Den är blandad med en fetaost, örtkryddor och en bounjurost med smak av soltorkade tomater.
 
Förmodligen dröjer nog ett bra tag tills nästa gång det ligger en köttbit på tallriken... Tyckte ändå pastan var godast. Men jag måste ju säga att det masserar skönt i tandköttet att tugga på kött. Älskar den känslan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }