Plankning på hög nivå

Fick en liten nytändning på plankan och träning i allmänhet efter att jag var hos naprapaten igår. Sedan förra besöket hade jag blivit bättre än vad han trodde jag skulle ha blivit. Kanske berodde de på alla dessa plankor jag stått. Intalar mig själv det i alla fall.

Fortfarande är det bara rehabträning som gäller med stabiltetsövningar och lite övningar i TRX med egen kroppsvikt. Tråkigt till tusen, men men... 



Skramlade i alla fall ihop 20 minuter planka idag! Nytt PB i totaldagstid. Idag blev det större plankvariation än vanligt då jag även använde en pilatesboll på IKSU under fyra minuter. Annars står jag alltid fyra minuter åt gången i vanlig planka och sidoplankan medan jag lyssnar på PINK - Just give me a reason ft. Nate Reuss. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }