Burkmat

Idag ska jag iväg på gympatävling med gymnasterna. I vanliga fall står jag alltid på golvet och är tränare men idag ska jag sitta som domare. 

Eftersom vi åker så tidigt har jag till och med frukosten nedpackad i väskan tillsammans med mellanmål och lunch. Hatar att vara hungrig och inte veta om jag kan få tag på mat där borta eller inte.

 
Frukost: kvarg med vaniljpulver, omelett med curry och en proteinvaniljpankaka
Mellanmål: galiamelon och nektariner
Lunch: kyckling, zuccchini, rädisor, gurka och massor med röd pesto 
 
Sen så ingår det ju domarfika också som brukar vara smörgås eller dylikt, så jag tror nog jag ska överleva dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }