Halvfabrikat och en klase bananer

Idag har jag varit wild and crazy och tagit kort på nästan allt jag ätit. Synd att jag inte haft en riktig kamera med mig bara... 


Frukost i skolbänken. Omelett och kvarg med blåbär och vaniljpulver. En banan slank också ner i magen. 



Lunch på en parkbänk utanför skolan. Sojaköttbullar (halvfabrikat!), omelett, mathavre och broccolistam.
 


Mellanmålsnötter till tentaplugget ute på gräset. Men jag hann få i mig två sojaköttbullar också då jag passerade kylskåpet som snabbast. 



Middag ute i kvällssolen. Stekt halloumiost med somrig sallad av bland annat galiamelon, soltorkade tomater och avokado. Åt säkert mer än dubbelt så mycket av salladen som är på bilden. 

Kvällsgott med frysta blåbär och mango. En kiwi slank också ner. Och en halv avokado. Och några kycklingbitar... 
 
 
Kvällsfrosseri med bananchokladglass.
 
 
Det är ändå skönt att jag inte känner något godissug utan lika gärna äter frukt och bär. Bananchokladglassen är ju en hit alltså. Jag hittade frysta bananslantar som jag mixade med kakao och färska bananer. Tappade till slut räkningen på bananerna, men jag tror det slutade med 4-5 stycken och x antal matskedar kakao. 
 
Nu är jag mätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }