Just do it!

Jag börjar verkligen få rutin på morgonträningarna och allt runt omkring. 
 
På kvällen packar jag väskan med ombyte och skolgrejer. Jag gör även i ordning en påse i kylen med frukost och lunch att ta med mig.
 
På morgonen stiger jag upp 30 minuter innan passet ska börja. Kissar, hoppar i träningskläderna, dricker aminosyror, borstar tänderna, springer ner och pumpar cykeldäcket (har nämligen pyspunka), packar ner maten och cyklar iväg. 
 
Tränar tills det är 30-20 minuter kvar till skolan börjar. Hivar i mig protein eller kreatin och snabba kolhydrater, hoppar in och ut från duschen och vidare in i kläderna, målar på mascara och cyklar till skolan. 
 
I skolbänken äter jag min frukost som oftast består av omelett, kvarg och frukt. 
 
 
Värsta bästa morgonrutinen alltså! För det första är det så himla smidigt att det bara tar 5 minuter att ta sig till IKSU och sedan tar det bara 5 minuter från IKSU till skolbänken. För det andra är det skönt att träna tidigt så man slipper allt annat träningstokigt folk på eftermiddagarna. 
 
Sedan så hinner man liksom inte fundera. Man har bara bestämt sig dagen innan och så kliver man bara upp ur sängen och gör det man ska. Enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }