Moa the Hulk

Idag kände jag mig som hulken på morgonträningen. Körde bröst och axlar med brorsan och allt gick så lätt. I bänkpressen känns det som om jag har allt under full kontroll då där blir det att maxa nästa pass. Ökade i hantelpressen på lutande bänk och där har jag ännu mer att ge så det får bli en ökning där igen nästa gång. 

Ja, hej och hå! Sedan gick vi vidare till dipsen där jag tror jag gjorde PB på 22 stycken. Har för mig att det var 21 förra gången. Och det efter 8 set bröstövningar och jag var inte ens inställd på att maxa. Hade förmodligen kunnat pressa mig själv till 25 om jag hade haft den inställningen från början. 

Sedan så la jag in en extra axelövning utöver de fyra jag redan skulle köra, bara för att jag kände mig så stark. Hur kul som helst! 


 
I skolan var jag på en lunchföreläsning där det bjöds på sallad. Den salladen jag tog var full av fetaost och oliver. Eftersom jag visste att det skulle bjudas på lättlunch hade jag förberett med en omelett på ett ägg, tre äggvitor och en bit fetaost. Ville ju inte riskera att gå hungrig resten av dagen... Men salladen hade nog varit mättande utan min omelett ändå. Den var faktiskt riktigt bra med quinoa i botten. 
 
 
Allt som allt tror jag det blev 32 set på gymmet idag! Hur bra som helst ju! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }