Svart hål i magen

Igår var vi några stycken som grillade hos en kompis. Jag tog med mig två kryddiga korvar med hög kötthalt, en zucchini och två majskolvar. 

Innan jag slängde zucchinin på grillen skar jag den i skivor och penslade med olivolja och vitlök. Det var ju egentligen ganska mycket mat jag hade med mig, så från början hade jag tänkt bjuda bort delar av zucchini och en majskolv.
 
Men jag var så himla hungrig att jag hann äta upp två zucchinibitar innan de ens låg på grillen. Sedan grillade jag inte ens klart zucchinin och majsen för jag ville äta på en gång. På tallriken la jag bara upp ena majskolven för då hade jag fortfarande bortbjudartankarna i huvudet, men efter att jag slukat allt som är på bilden ville jag fortfarande ha mer. 

 
Så ytterligare en majskolv hamnade i magen. Men efter det höll jag mig mätt resten av kvällen... 
 
 
Brorsan och jag gjorde för övrigt ett jättebra bröst- och axelpass igår. Kände faktiskt av träningsvärken redan på kvällen. 
 
bänkpress
dips och negativa dips
flyes
hantelpress på snedbänk
 
sidolyft med hantlar på snedbänk (magen mot bänken)
sidolyft i cable
frontlyft i cable
axelmördaren
 
Axelmördaren borde jag kanske filma nästa pass... Gör en triset med tre olika axelövningar och den är så grymt bra. Idag är det ryggen som står på schemat, så det blir kul! Kör kanske även ett benpass innan middagen för idag är vi ju lediga. Vad gör man annars en ledig dag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }