Träningspaus

Efter 17 pass på 13 dagar är jag nu redo för en IKSU-fri dag imorgon. Ser faktiskt fram emot det så jag kan ladda med energi till nästkommande träningspass på måndag. Det blir i princip hela två dygns vila... Shit pommes. 

Morgonens gympass var favoriten bröst och axlar. 30 set fördelade på dessa övningar: 

bänkpress
hantelpress i snedbänk
dipsmaskin
flyes
sidolyft med hantlar i snedbänk
sidolyft i cable
frontlyft i cable
"axeldödaren"


Frukost nummer 2 blev en efterlängtad gröt. Men den här gången en ny variant med morot i. 
Fiberhavregryn, rågflingor, kanel, vatten, ägg, en liten riven morot och ett ägg. Micrade äppelbitar med kanel uppe på och mjölk till. Supergott! 
 
 
Meeen, det var inte det enda jag åt. Medan gröten micrades kastade jag i mig två skivor stekt halloumiost med sesamfrön som jag hade i kylen. Och efter att gröten var uppäten hällde jag upp en skål med naturell yoghurt som jag åt med en banan. Jag hade visst ett svårt hål i magen. Igen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }