Afrika följer med även till gymmet

Idag blev det ett eftermiddagspass för ryggen med min klasskompis. Kul kul kul! Körde marklyft till och med. Jag är ingen marklyftsperson direkt... Kommer inte ihåg sist jag markade, men det var nog i februari, mars någon gång.

Då tog jag 70 kg men körde typ 50 repetitioner eftersom det var under ett crossfit-pass. Så då tänkte jag att 80 kg borde jag klara. Och jajjemensan, det gick lätt som en plätt. Höjde till 90 och det gick lätt det med. Höjde då till 100 kg och det gick lite tyngre men ändå bra.

Sedan höjde jag inge mer. Blev nöjd vid 100 kilosgränsen och såg ingen mening med att pressa mig till tyngre vikter.

100 kilo - BAAAAM!
 
 
 
Tränade i mina nya zebratights idag. Det är adidas och zebramönster. Kan liksom inte bli bättre...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }