Dagens godaste mål

Lunchade med en kompis hemifrån igår. Trevligt att träffas, blir ju allt för sällan då vi bor på olika platser. Maten var för övrigt supergod. Det var buffé och jag åt ris, kycklingklubba, potatis, indisk linsgryta (supergoood), kesosallad och vanlig blandsallad. Maten var nära att falla utanför för tallriken och jag höll mig mätt sex timmar efter lunchen...

I alla fall så berättade jag för henne om min supergoda frukost på morgonen. Nämligen min "kanelbullefrukost" som är en blandning av keso, kvarg, banan, vaniljpulver och kanel.

Den ska göras i ordning kvällen innan så smakerna hinner sätta sig ordentligt och bananen gosa till sig. Sååå hiiimla gott!



Min vän blev dock inte så imponerad av den gosiga bananen... Hm, jag förstår inte. Hon tror inte heller att jag vet hur kanelbullar smakar... Det kan i och för sig mycket väl stämma eftersom jag inte kommer ihåg när jag åt en senast.
 
Men igår fick jag verkligen till den utmärkta blandningen av allt. Mängden kanel var helt perfekt. Ohlalaa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }