Gymnast for life



Tillsammans med axlar så är det helt klart favoritdagen. Ska snart iväg till IKSU och njuta av muskelslakten. Igår däremot blev det en snabbpass framsida lår. Skulle egentligen träna yoga också men instruktören dök aldrig upp. Blev lite ledsen i ögat och gick till gymmet och trängdes med alla andra i måndagsruschen.
 



Försöker göra mitt bästa till att klunka i mig mer vatten om dagarna. Men det är svårt. Verkligen supersvårt. Jag är så mycket bättre på att äta jämfört med att dricka. Min törstighetsreflex fungerar liksom inte. Då jag är törstig sker inte kopplingen att jag ska dricka vatten och jag kan gå i princip hur länge som helst utan vatten. Försöker i alla fall alltid ha vatten i min stora tekopp som jag kan sippa på.

Benpasset tog rätt bra ändå. Grymt skönt att kunna avlasta benen och använda armarna istället.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }