På väg mot Göteborg

Sitter i SkyCity på Arlanda och intar frukost nummer två (efter flygplansfrullen) från Naked Juice Bar. Åååh, så himmelskt gott! Dricker en Coco Sunshine som innnehåller mango, banan, kokosmjölk, vaniljyoghurt, färskpressad annanas, apelsin och is. Och så tuggar jag i mig någon sorts wrap som jag tror innehåller kyckling och chevré. Sjukt goooood! 

 
 
 
 
Det var en trött tjej som satt på Umeå Airport på morgonen. Klantade mig och fick bara till fyra timmars sömn i natt. Himla dumt. Ändå sov jag inte på planet utan satt och pluggade istället. Det var ganska intressant att läsa om täkter ändå... 
 
 
 
Imorgon är jag på Fitnessfestivalen. Kung! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }