Keep in mind: Don't think, just pull on your shoes and go

Planen för idag var att gå på ett yogapass kl 6.30 och sedan köra rygg på gymmet. Igår kväll upptäckte jag tyvärr att yogapasset var fullbokat. Jag är tydligen inte ensammen om att vilja träna på morgonen. 

Motivationen gick ur mig och jag tänkte att jag skiter i träningen fullständigt (eller att jag i alla fall skulle skita i morgonträningen och gå på eftermiddagen efter skolan istället). Som tur var ångrade jag mig innan jag somnade och ställde väckarklockan på morgonträningstid.  

Då jag var mitt uppe i passet och inne på tredje övningen tänkte jag "Hur tusan tänkte jag igår? Det här är ju roligt och grymt härligt."

Ja, så inga sådana tankar igen... 



Det känns alltid som om jag har med mig så himla många saker under ryggpassen. Vattenflaskan, nyckel, telefon, hörlurar och klocka är i och för sig standard. Men under ryggpassen har jag även mina Power Grabs. De underlättar en hel del och jag vill absolut inte latsdrag och rodd utan dem. 
 
Jag hade så pass mycket energi att jag till och med sprang mina intervaller. Toppen toppen! 
 
Om jag inte hade tränat på morgonen hade jag förmodligen inte gått och tränat i eftermiddag heller. För nu behöver jag plugga... Och ikväll har jag annat inplanerat. Det hade alltså blivit en dålig dag, för dagar jag inte tränar är tråkiga/dåliga dagar för mig. Träning gör mig glaaaad! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }