Matlådefrukost

Sov längre än planerat imorse och missade bodybalancepasset jag hade tänkt gå på. Suck... Hann i alla fall med bröst och axlar så det får jag vara nöjd med. Morgongröten åt jag i skola där jag satt och pluggade under förmiddagen.


1 dl blandat med rågflingor, fiberhavregryn och kruskakli + vatten, kanel, salt och 1 dl äggvita. Toppat med kvarg och hallon. Mums!

 
Plugg, plugg och klunka i sig vatten. Satt inte så länge med plugget. Var trött, vilket syns. Men ändå full av energi med träningsendorfiner och tankar på Malawi...
 

Nu har jag bara kvar middag, gympan, handla och lite plugg innan det är dags för total training imorgon bitti + ett benpass direkt efter. Ehm, ja... Jag lever liksom efter mina träningspass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }