Veckans dunderträning

Måndag: framsida ben, intervaller + yoga
Tisdag: rygg, intervaller
Onsdag: pilates + axlar, intervaller
Torsdag: bröst, axlar
Fredag: baksida ben + biceps
Lördag: framsida ben
Söndag: rygg
 
 
Yaay! Hur bra som helst ju. I och för sig har inte varje pass varit toppenbra, utan ibland har jag känt att jag kunnat ge mer efter passet. Måste bättra mig där. 
 
Idag hade IKSU en tävling i chins, dips och rodd som jag tittade på. Blev grymt sugen på att ställa upp nästa år. Skulle vara kul men måste nöta teknik. För den sitter ju verkligen inte där den ska... Skulle i alla fall vara roligare att träna till en tävling, blir liksom mer på riktigt då. 



Är för övrigt hemma hos mami och papi ett par dagar nu och har ingen tillgång till IKSU. Men det kanske passar bra med en liten vila ändå. I och för sig hade ju en dag räckt mer än väl. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }