En dryg månad utan träning → energi till tusen!

Under sommaren kom jag in ett sjukt bra träningsflow. Tränade i princip varje dag jag var hemma och hade tillgång till gymmet. Ibland blev det även två pass på en dag.

Har aldrig tidigare gymmat ensam men i somras fick jag lov att lära mig det och nu gymmar jag för det mesta helt själv och trivs grymt bra med det. 

I Malawi blev det tre veckor helt utan träning och då jag kom hem tog det cirka 1,5 vecka tills jag kom igång. Hade inget sug alls efter att träna... Men efter att jag följt mig gym-tokiga kompis på ett pass bara för att känna in gymatmosfären och få tillbaka inspirationen blev jag frälst igen. 

 
Egentligen skulle jag avverka ett baksidalår-, rump- och vadpass imorse innan skolan men jag var helt slut och tog mig inte upp. Så då får det bli nu i eftermiddag istället... Kan ju inte hoppa över ett pass en dag bara för att jag är trött. Nej nej. Jag vet ju att jag kommer bli pigg och känna mig nöjd efteråt. 
 
 
Ska köra extra hårt med baksidorna nu. De är ju helt platta och gräsliga. Ser ut som om någon ritat mina ben i paint och dragit en rak linje mellan rumpan och vaden. Så det ska det bli ändring på. 
 
Träningsveckan so far: 
Måndag: biceps, triceps + total training (gruppträningspass)
Tisdag: framsida ben
Onsdag: bröst, axlar + biceps, triceps
Torsdag: rygg
Fredag: baksida ben
 
Hej hopp, det går bra nu! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }