Boxen it is

Åååh, vad jag är nöjd och belåten med mitt nya träningsställe Boxen. Det är trevliga människor, bra gym, bra coaching under crossfitpassen och helt ok ytor och golvunderlag för lite gympaträning. Det är bara det där grymma ljuset från IKSU som saknas... 
 
IKSU har verkligen sina platser där belysningen är perfekt så skuggorna hamnar på precis rätt ställen. På Boxen syns liksom inte de där muskelkonturerna, så där ser man mer fet ut. Hahaa! Men det kanske bara är en bra drivkraft till att träna hårdare! 
 
Saknar också den där dipspressen lite... De här bilderna är från ett filmklipp från juli. Nästan så jag tog i till döden, hahaa!  
 
 
Men trots det så vill jag absolut inte tillbaka till IKSU, det är mer så att jag undrar varför jag inte började på Boxen tidigare... Fast nu blir det Boxenvila i en vecka då jag sitter på tåget till hemhemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }