Yaaay!

Jag är hög på endorfiner just nu! Har köpt ett gymkort på Boxen (tänker lämna IKSU) och kört ett crossfitpass. Hur kul som helst! 50 pullups och 50 burpees var dagens pass utöver uppvärmning och lite teknikövningar. 

Då jag sedan sitter och stretchar efter passet upptäcker jag en uppkörning i handen och får världens leende. Var hur länge som helst sedan jag hade en uppkörning. Fick lite gympaträningskänslor igen. 

Gjorde en liten comeback 2010, så det kan ha varit sist. Eller så kring 2007 då jag ändå körde på rätt så bra. Vet inte om jag är dum, men det kändes så himla kul att köra upp i handen. Hahaa! 


 
Gymnastik är verkligen bäst. Jag har så sjukt mycket gratis i allt jag testar på! 
 
Men då är ju jag en sådan person som inte heller testar saker jag inte tror jag ska vara bra på. Hahaa! Tycker inte det är kul att inte vara bra. Ställer liksom inte upp i en tävling (alltså nu efter gympatiden) om jag inte har chans att vinna eller placera mig bra. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }