Mycket mat nu

Åh herregud. Nu sitter jag här framför senaste avsnittet av En resa för livet och känner mig som en gravid flodhäst som precis ätit upp en fiskare och hens båt. 

Var på IKSU 6.30 på morgonen för ett yogapass. Har sedan varit i skolan hela dagen och tog mig inte tillbaka till IKSU förrän efter kl 18 för lite benträning (vilket verkar vara det enda jag kan träna). Så middagen blev nyss... Väldigt sent.
 
Fick för mig att jag var superhungrig så jag lastade på kokad KRAV-märkt torsk, grönsaksröra (broccoli, vitkål, morötter, grönkål, krossade tomater och linser), kokade rödbetor, apelsin och blodpudding. En salig blandning...

Fick sleva i mig snabbt som tusan för att orka äta upp allt... Så att inte mättnadskänslan skulle hinna med liksom. 
Hade slukat fisken och knaprat i mig nästan all blodpudding innan bilden togs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }