Sojasojasoja

Har hittat en ny favorit bland matvarorna! Nämligen sojadryck. Himmelen vad god den var till frukostgröten. 

Jag som varit förälskad i havredrycken, men den här var mycket godare. Nackdelen är väl att den innehåller en del socker... 

Kanelhavregrynsgröt med äggvita, linfrön, keso, äpple och så sojadrycken. 

Frukosten kanske var särskilt god eftersom jag morgontränade 6.30-7.30. Helt klart bästa tiden! Det är i stort sett tomt på gymmet och inget av det jag skulle använda var upptaget. Så himla skönt! 
 
Det kändes underbart att äntligen vara tillbaka på IKSU och känna på vikterna igen. Sist jag var där var två veckor sedan. Herregud... Men nu blir det paus tills på måndag då jag åker med mina gymnaster på tävling och läger hela helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }