Träningsbra dag

Sojadrycken alltså... Jag öppnade förpackning nummer två för någon dag sedan och den var inte alls lika god och fyllig i smaken som den första jag hyllade

Såg sedan att det finns två olika sorter och jag hade lyckats ta en av varje. Den senaste var alltså utan tillsatt socker. Inte riktigt lika mumsig men fortfarande väldigt god. 
 

Den här frukosten njöt jag av igår efter ett yogapass och ett ryggpass. Hann till och med hem och duscha och äta innan skolan som inte började förrän kl 10. Perfekt! 

Havregrynsgröt med kanel, linfrön och äggvita. Kvarg och banan uppe på och sojadrycken till. Så himla gott! 
 
 
Blev sedan CXWORX och ett armpass efter skolan... Underbar träningsdag alltså! 
 
Idag har jag avverkat bröst och axlar. Började skolan redan 8.30 så fick njuta av gröten i en matlåda... Det fungerar ypperligt det med! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }