Dagens lunch på Restaurang Moa


MSC-märkt apelsinkaneltorsk, broccoli, grekisk yoghurt, morötter och världens godaste ekologiska apelsin
 
 
Tänkte egentligen steka potatis till men orkade inte vänta. Fisken var redan klar sedan tidigare och jag ville ha mat ögonaböj.
 
Då jag gjorde fisken för någon dag sedan tänkte jag toppa den med pesto, men jag hade visst inte det hemma. Tänkte då att citron brukar man ju ha på fisk och det är ju nääästan samma som apelsin. Så jag pressade en apelsin över. Sen så är ju kanel gott och passar bra till apelsin så det fick bli en hel del kanel också.
 
Kanel passar till allt enligt mig!
 
Nu återstår det bara att se om den här portionen kan mätta mitt svarta hål i magen. Troligtvis inte...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }