Eko eko!

Min ICA-butik är bäst alltså! Där finns ekologiska äpplen i lösvikt för 19,90 kr/kg och de har ekologiska och rättvisemärkta bananer till samma pris som konventionella (och de säljer inte ens konventionella bananer). Topp topp!


I den här fruktsalladen (där jag missade att ta bort klisterlappen på äpplet, suuuuck) har jag även ekologiska apelsiner som är köpta i en COOP-butik som också är grymt bra. Där har de bland annat KRAV-märkt potatis i självplocken som jag alltid köper. Hur bra som helst!

Förutom klisterlappen så smakade den här frukosten mycket bra för några dagar sedan. Men inget jag stoppar på en längre stund...

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }