Dagens handstående i fällknivsposition

Planerade upp min dag så himla bra innan jag somnade igår kväll. Tanken var att jag skulle börja med ett ryggpass på IKSU kl 8. Jag blev lite senare än planerat och var inte där förrän 8.15 och håller då på att gå in rakt i dörrarna. De öppnade sig nämligen inte då IKSU har sommartider och inte öppnar förrän kl 9. Vilka dumheter! Sämsta öppettiderna ever... 

Åkte och handlade istället och tränade rygg vid 11-tiden istället. Gick ju bra det med, men... 

Har försökt göra lite yogahandståenden här hemma idag, men jag är så galet stel i bröstryggen. Svanken går väl okej, men ni ser ju själva... Det ser ju ut som om någon har ritat min rygg i Paint och dragit ett rakt streck. 

 
 
Blev ett eftermiddagspass på IKSU också. Tänkte köra armar men ändrade mig på vägen dit... Det fick bli axlar och lite mage istället. Kul kul! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }